• Onze JO19-2 is zaterdag 16 mei kampioen geworden in fase 3!

    Ondanks een 2-0 nederlaag bij het Waalrese DVS ging de titel naar Asten. En aldaar werd het feest goed gevierd op de platte kar. 

    Hartelijk gefeliciteerd mannen! 
rfwbs-slide